Thursday, December 4, 2014

VACATION WITH FAMILY & COUSINS




..Assalamualaikum..


As you can see from the picture, guess where i've been?? hehe..
Surely pantai.. Teka? Teka?


.....


Saya kat Pantai Teluk Batik, Lumut!



Alaa, lambat la awak teka.. kan dah bagi jawapan dah.. hehe






Waktu tu ada kenduri kahwin sepupu mama.. 
So, my family, aunties & cousins plan lepas kenduri, kteorang stay kat Lumut..



Mana adik-beradik tok yang dah lama tak tengok aku terkejut tengok perubahan aku.. 
*H tag* WhatPubertyDidToMe.. Ahhh, poyo.. KAHKAHKAH

Diorang cakap dulu aku hitammmm T^T
Sekarang cerah sikit & dah ladies2 gituuu.. Auuuu..


Alhamdulillah, berkat usaha mama paksa aku jadi ladies dulu berhasil.. 
Sampai barang make up aku kalah mama.. Maa tak yah risau dah kalau tertinggal make up,
*tepuk dada* angah ada angah ada.. kekeke



Mama & mak2 sedara aku taknak pergi Lumut lagi.. Diorg nak jumpa saudara-mara diorg lama2..
So, kteorang yang remaja-remaja ni ape lagi, jeng jeng jenggggg kte pergi Lumut duluuuu.. Tata.. haha..



Actually, kteorang ada visi & misi..
Orang2 mude je boleh tahu.. Heehee *keluar tanduk* Jengggggg :P




 Cendol ice-cream.. 
Perghhhhhh! 



Hancur diet aku Oiiii T^T


Ahhhh, pedulikan.. 
Balik ni, aku work out! 


Malam tu pulak, kteorang pergi jalan-jalan..
Borak-borak dengan cousins macam orang dah lama tak jumpa.. 
Topic non stop! 
Ada yang cakap aku nampak kuruih skit.. kekeke.. Diorang minta tips.. Macam aku pro sangat.. haha.. 
Actually, aku ikut satu plan diet..
Tunggu aku dah betul-betul kurus baru aku cite eaaa.. 
Wish me luck ;)

Hope tak ke laut..
Ingat asal usulmu Syazrin! Asal ko kat laut..! haha.. Wekkk blaa blaa..





Esoknya pulakk..


Nampak tak meinan kat belakang tu??  *Berlagak skit* Aku dah naik wehhh.. hoho..

Mula2, mak sedara aku tak bagi aku naik sebab aku perempuan kot.. Tapi aku nak jugak.. Sometimes perangai aku ni ganazz meowww aummmm macam tuu.. haha..
Kalau berkumpul sepupu2, aku lebih suka join aktiviti budak2 laki sebab aku follow adik-beradik aku.. Selalunya aku jadi pwincess.. Gedik nak join.. Ni semua salah Along, Ekal, sape suruh diorang join bebudak lelaki?!!



Yang tak bleh blahnye, malam tuu Along pasangkan cerita Repunzel kat aku, lepas tu dia dengan sepupu2 aku pergi keluar cari mamak.. Hello, ingat I ni bebudak ke nak buat camtu..
Nak ikut pun tak bolehh T^T




Okay, sambung balik cerita asal..
Gaduh nanti-nanti..

Banana boat ride!! 


Best gile naik banana boat nihh.. RM 5 per person..
A'ah memang best, belum apa2, aku dah jatuh dulu.. Kah3
Nasib baik depan sepupu2 aku, kalau depan orang lain malu gile wehhh..
Hahaha, kau ni Syazrin, buat malu je wehhh.. Dah2 pi nyorok bawah boat tuu.. Aishhhh




Lepas tu, mak sedara ajak naik boat pulak..
Masa kat tengah-tengah laut tu dia berhenti, sepupu2 dengan aku2 sekali lompat..


Aku rasa dah macam dalam cerita titanic pulak kteorang bertaburan pakai life jacket kat tengah2 laut ni..
Mak2 semua duduk dalam boat taknak join kteorang..
Hemmm, takpe lahh.. Rugi gile taknak join kteorang..








Masa balik, semua kebuluq lapar..



Aku naik kereta dengan sepupu2 aku..
Sempat lagi diorang ajak singgah menara condong.. 






..THE END..

:')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.