Wednesday, December 31, 2014

COMIC FIESTA!

..ASSALAMUALAIKUM..


Finally, for the first time, dapat jugak aku pergi comic fiesta!! Hehehe..
*sebenarnya dah lama aku teringin sangat nak pergi ==*


Tetiba adik sedara aku ajak pergi.. 
Actually, every year dia ajak aku tapi aku selalu takde kat rumah.. Sebab aku study kat Dungun.. 


Terengganu kan cuti jumaat sabtu dan event ni selalunya ada time sabtu & ahad..
So, dengan keadaan cutinya yang agak tak sama ni, menyukarkan untuk aku pergi event2 time hari sabtu, ahad.. Sedihhhh jekk.. 



So, at last.. I've been here! ^^



Okay, I'm so excited!

Disebabkan terlalu banyak sangat cosplay yang ada time tu, sampai aku tak terpilih nak ambil gambar dengan sape.. So, sikit je dapat ambil gambar.. At least ada, okayyy :P






Kteorang bertolak dari rumah dalam 7 .45 pagi.. Perghhhh, semangat kauu.. hahaha.. 
Tak nak beratur panjang punya pasal, tu kteorang sanggup bangun pepagi bute dan bergerak awal! haha


Dekat sejam lebih jugaklah beratur nak beli tiket..

Entry price RM20 per person..


So.. Lepas dah beli ticket, aku teman adik sedara aku ni pi tukaq baju.. 

Pika pika chewww!! ;)

Sepanjang aku jalan dengan dia, ramai orang tegur & nak ambil gambar dengan dia.. 
Terasa famouse pulak akuuu.. kahkahkahkah..
Okay, aku tumpang je.. haha


Insya Allah, next year, aku dengan sepupu2 aku plan nak pakai cosplay untuk next event.. haha..
Caye tak aku nak pakai?? hahaha.. 
So, mari menabungggg!! 

Aku nak tengok dulu character mana yang sesuai dengan aku.. Hemmm





Comel je sebelah aku niiii xD




After that..

Setelah aku teman sepupu aku round SATU dewan ni, pi jumpa cartoonist artists kegemaran dia, teman dia beli tu, beli ni, kawanku yang sorang lagi tu pun datangggggggg.. Sebenarnya kannn, kte nak ajak kawan tu pergi cosplay ni masuk kat dalam dewan ni haa, tapi dia datang lambat =='

So dia tak dapat masuk.. Aiii, rotan kanggg.. Haha



Then..
Kteorang pergi makan Kepci!! Which is my most favourite :))
Lepas tu makan kat tasik je..


Blaaa blaaa blaaa blaaa blaaaa blaaa blaaaa blaaa blaaaa..
Dipendekkan cerita..... :P


Kteorang balik pada waktu malamnya.. 

Kesian Pikachu I ni.. Penat ye.. Haha





Badi' Uzzaman Said An Nursi

Budak yang datang lambat.. Erghh









Yang Benar,

Princess Rin :P

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.