Tuesday, December 23, 2014

BAWA NADHIRAH JALAN-JALAN PUTRAJAYA



ASSALAMUALAIKUM

Before that, I wanna wish 
Congratulations on your Graduation, Nadhirah! 
Wishing you good luck and success all through your life..
Semoga dipermudahkan segala urusanmu wahai sahabat :)


Kalau nak tahu, sahabat saya ni mai dari Peneng.. Dulu dia tinggal kat Putrajaya jugak..
After spm, dia pindah ke Peneng.. 
Kebetulan dia ada majlis rehearsal graduation kat uitm shah alam, so saya invite dia datang rumah..


Firstly, saya bawa Nadhirah mengenang balik nostalgia satu-satunya shopping complex yang ada kat Putrajaya ketika itu.. a-l-a-m-a-n-d-a =='


Walaupun Alamanda ni satu je, tapi okay lahh daripada takde.. haha

Lepas tu, saya bawak Nadhirah pergi kat tempat yang dia tak pernah pergi..
Mesti Nadhirah rindu Putrajaya, kan..
Kalau rindu, datanglah sini selalu beb, rumah I sentiasa terbuka untuk youuu :P



Tengok budak ni, malu-malu kambing pulak dia.. kekeke :P



Haa, ni aku.. kahkahkah
Bajet model pulak aku nihh.. xD



Okay.. Silent mood.. Serious mood.. *Betulkan tie, Betulkan tie*

Nadhirah sahabatku.. hehehehe..

Okay okay, serious serious..


Nadhirah, walau apa pun yang berlaku dekat Nadhirah lepas ni, ingat, kawan-kawan sentiasa ada untuk Nadhirah k ;)
Be strong, sahabat.. 

Semoga Allah permudahkan segala urusanmu.. 
Setiap yang berlaku ada hikmahnya.. 
eccehhh, macam drama pulakkk, Wakakaka xD


Aduhhh, sorry kte tak pandai serious..
Asyik nak main2 je budak Syazerin ni aishhh.. 

Be happy Nadhirahku! 
Jemput datang rumah lagi :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.