Tuesday, December 23, 2014

MY OLD FRIEND, RABIATUL


ASSALAMUALAIKUM



Hai.. Siapakah gerangan gadis cantik di sebelah saye ni?? :/

Kteorang kenal masa tahun 2005.. Masing-masing time tu umur 12 tahun sebab kteorang sebaya..
Alhamdulillah, sampai ke hari ni, kteorang masih lagi bersahabat baik & I love be her friend cause she has a very kind heart.. I love her very much :) 


Kteorang kenal dekat kampung.. 

Rabiatul or I call her Rabi, follow mak sedara dia balik kampung Perak (her aunt hunband's side)
So, her uncle is my cousin.. 
Faham tak?? Faham tak?? Tak Pening kan?? hahaha..


So, dipendekkan cerita, kteorang TERberkenalan kat kampung..
Then, kteorang main sama-sama, berkawan & saya ajak dia balik rumah saya kat Putrajaya.. 
Dekat seminggu dia stay kat rumah saya..
Dari situ saya kenal sangat perangai Rabi.. Seorang yang sangat lembut & sopan santun.. Ceewahhh!


So, untill now, we are still be a bestfriend for ever n ever, kan Rabi? :)


Kebetulan time tu, Rabi ada krusus kat kl, so kteorang jumpe..
Tak sangka, dah masuk alam pekerjaan dah dia.. Cepatnye masa berlalu :')




Year 2008




Sepanjang pengenalan dengan Rabi, saya hanya dapat jumpe dia 4 kali je (siap kira tauu)
Thanks Rabi sebab jadi sahabat yang baik untuk saye..
Semoga kte jadi sahabat sampai bila-bila, insya Allah ;)

I love u 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.