Friday, February 27, 2015

TERENGGANU, HERE WE GO!!


Assalamualaikummm ;)


 In Sya Allah, kalau ada rezeki, Impian Aku dengan Dyana, 
nak round the worldddd!! ;) 
Kte simpan duit banyak-banyak tauuu! ^^


Aku suka keluar dengan Dyana, sebab dia berani dan satu kepala dengan aku.. 
dan yang paling penting, dia kuat berjalan.. *same laa dgn aku.. haha*




Sehari selepas aku dengan Dyana resigned, kteorang pergi Dungun untuk settleKAN urusan sambung belajar kteorang nanti.. Rindunyeee kat Dungun!


Banyak perubahan Uitm Dungun.. Padahal baru 6 bulan aku tinggalkan tempat belajar aku ni.. Belum lagi 10 tahun, 20 tahun yang akan datang.. Hemmm..
Walaupun dulu aku selalu merungut Dungun ni jauh lahh, tapi sebab aku belajar jauhlah aku belajar banyak perkara.. Appreciate sangat kenangan yang aku dapat kat sini :')


Kteorang sampai kat Kuala Terengganu dalam pukul 8 pagi..
Then, Maria ambil kteorang & bawa jalan-jalan bandar k.t ni.. Aishhh, rinduu seyyyy nak nengok pantaiiii T^T



Thank you, Mariaaaa :)))








So, bermulalah sesi photoshoot tak berbayar kteoranggg.. Hahahahh..
Banyak tempat menarik ni nak photoshoot nihhh ;D ;P












Bila aku try pakai jubah pergi jalan-jalan ni, 
honestly aku rasa selesa sangat dan rasa matangnyaaa akuuu.. haha..






Lepas dah puas sesi berphotoshoot kata kauuu, haha, kteorang pergi Pasar Payang, pergi makan & then heading to Uitm Dungun which is tujuan asal kteorang datang sini.. 

Sampai je kat Dungun, Ong ambil kteorang.. 
Thank You, Ong2! Heee~




Ni je adik-beradik Dungun yang ada.. 
Brothers :)

Aishhh, aku rindu classmates aku yang lain.. 
Masing-masing ada yang dah bekerja tetap, ada yang nak sambung belajar, ada yang macam macam nak tawennn.. hehehe..


Rinduu kot bila tengok setiap sudut dalam Uitm Dungun ni, terbayang-bayang suasana nak pergi kelas beramai-ramai jalan kaki dengan gelagat masing-masing.. Sobbbs T^T 
Rinduuuuuuu sangat! :')


Jumpa lagi nanti and nice to know you, Dungun~




Byeeee Dungun :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.