Wednesday, February 4, 2015

HAPPY BIRTHDAY TO ME ;))

Assalamualaikummm..


Secara officialnya aku sudah menjadi 22 tahunnnnn!! Yeyyyyyyyyyyyyyyyy T..T

Macam tak caye je aku dah 22 tahun.. Wuuuuu... Tuanyee akuuu! 
Bagi orang yang umur 25 tengok kteorang yang 22 ni mesti cakap, alahhh, muda lagilahh 22 tuu.. Macam aku pulak, aku tengok budak umur 20, aku pulak cakap elehhh, muda lagi lahh 20 tu wehhh.. Haaa, so aku rasa semua orang tak bersyukur dengan umur dia.. kan kan kan.. haha


Tu maknanya kita semakin tua dan mati semakin hampir..
Mati tak kira usia tau, Syazrin.. *mood sedih, takut, peringatan untuk diri sendiri :'( *  


Berbalik kepada cerita asal on my birth day, time tu aku terpaksa buka tank perut aku biar kasi besar skit.. hahaha.. Rezeki Allah bagi, orang belanja aku makannnn je for the whole day! hahaha
Alhamdulillah :)






Firstly, I got present from someone who came from Shah Alam!
Actually Shah Alam is not far from Putrajaya.. Hemmm you know kann ^^.. know kannn ^^.. haha
Cik HAFIZAH NOZARI.. xD


Tapi..... disebabkan someone ni susah tauu dia nak datang Putrajaya..
Tambah-tambah kalau datang sendiri sebab dia tak tahu naik train, drive lagi lahhh.. hahaha..

So, aku rasa appreciate gile sebab dia bagi surprise tetibe muncul kat tempat kerja aku and bagi kek ni?!! Terharu gile okayyy.. Rasa nak nangis.. Sob! Sob! Sob!


How sweeeeeeet you knowww, HAFIZAH NOZARI!! I lap yewwwww sister! <3


Tersenyum kte makan cake bila tengok ucapan yang agak tak jujur atas cake tuuu =='
Mungkin fiza typo mungkin??
Mungkin fiza tak bermaksud nak kata cenggitu mungkin?? hahaha


Fiza cakap, jom kte ambik gambar "Live update".. hahaha..
Thank you sahabat! ;)







Secondly, a friend of mine yang kerja kat kfc gve me this.. 
Everyday i got present from this person.. hahaha..
Thank youuu ^^,








After that..
Lepas balik dari kerja, mama belanja aku makan kat Kenny Rogers.. 
Thank you mamaaaa ^^

Thank you for giving birth to me, raise me and always be my loyal listener..
Mama yang sangat spoting, always support and guide me in any decision I make, always be my friend, be my wallet, kehkehkeh, and macam-macam lahhhh!!
I'm so lucky having you mamaaa rockkk ;P


Walaupun Angah takde adik-beradik perempuan, mamalah mama, kakak, adik perempuan, kawan baik, kawan biase, kawan-kawan untuk angah.. Heeee~

Kadang-kadang jelouse sangat tengok orang lain ada kakak, ada adik perempuan, diorang boleh share cerita, share baju, share everything.. Tapi angah tak boleh buat macam tu :(

Ada mama pun dah cukup! ^^
Taknak adik-beradik perempuan dahh..
Nanti I jelouseeee.. hahaha xD




Sebenarnya time ni aku tengah merajuk tau.. HahahaH..
Sebab ape?? Rahsiaaaaaaa.. Sshhhh!! 






Then..
Malam tu pulak, bffffffffffffffffffffffff kte belanje itte!! ^^,
Banyak tak "f"? haha

Thank yewwwwww awakkkk

Thank you for the WHOLE chichen..
Kokkk Kokkk Kokkk Kokkk
Cittt Cittt Cittt Cittt
Meowwwwww
Hahahahahahahaha.. xDD

*Kteorang buat betul2 bunyi ayam kat kedai tu okayyyy* hahahahh








Okay, Kenyang!
Banyak tak aku makan dalam satu hari tu?? hahaha..
Macam buaya dah aku rasa.. Aku sendiri tak tau kekuatan buaya mana ntah datang kat aku sampai aku boleh makan semua ni dalam satu hari.. hahahahahahha..

sebab aku makan dengan penuh keihklasan dan keterharuan maybe.. Hemmm..
dan diorang ikhlas nak belanja aku.. heeeee~

Thank you awak-awak semuaaaaa ;))


Zhu Ni Shengri Quaile to myself! :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.