Thursday, June 12, 2014

MY FAVOURITE PLACE :)



Kalau nak tahu, this is my favourite place.. 


Kadang-kadang bila tengah ada masa lapang atau fikiranku tengah bercelaru, 
saya akan jalan-jalan kat sini :)


Nama masjid ni masjid Sultan Mizan Zainal Abidin.. 
Tapi orang selalu panggil "Masjid Besi".. 


Selalunya saya pergi dengan kawan baik saya, Hanis.. 
Tapi..
Sejak Hanis study dekat Sabah, saya pergi sorang-sorang..
(Sometimes, I love to be alone cause I want to "brainwash" myself by thinking and thinking.. many things to think.. hoho)

 *dekat je dengan rumah* 


Kat sini tenang sangat..
Kat belakang tu ada tasik Putrajaya.. ~


Kalau nak tahu, saya bercita-cita nak kahwin kat masjid besi ni.. huhu..
So, my future husband, wa nak kahwin kat sini! Titik! hahaha.. 

Amboiii, tinggi cita-cita..! :P



Kalau ada rezeki, nak kahwin dekat sini.. In Sya Allah :)

Hemmmmm.. 
Tak sabar tunggu sahabat saya yang sorang ni balik(counting days).. :P
I wanna go here with u, Hanis!! 

Rindunyeeee dekat dia :)







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.