Thursday, June 26, 2014

SAYA PERGI FLORIA PESTA BUNGA

Akhirnyeeee dapat jugak pergi FLORIA!! \(^0^)/



Ingatkan event Floria ni dah habis(banyak terlepas pergi event kat Putrajaya ni bcause of,
I am working!! (~>__<~))

Dah laa Hari Belia tak dapat pergi, Floria tak dapat pergi!
Sedihhhhh kot!!

Tetibe ada kawan ni post gambar floria dekat wechat, so saya tanya dia dan dia cakap event ni tak habis lagi, so tanpa berfikir panjang bersiap sepantas kilat, terus pergi! ALONE! huhu






Alahaii, ohmentiknyeeeeee.. :P





Takde sape nak ambikkan gambarrrr :(





Kalau takde pesta ni, kawasan ni sunyi sepi je, 
krikk krikk






Tetiba masa tengah jalan-jalan, ternampak pesta MEOW2!!






Dah la kte pantang nenok tucinggg!!
Ya Allah, comelnyeeeeeeeeee!!! :P





Hai aweks!! :P



"Suke hati engko je pegang-pegang aku, 
Aku Rimas! 
Rimas tau tak!!" ahaha




Kucing ni besarnyeee!!
Orang takut nak pegang dia..

Tapi kte pegang dia jugak! haha 







Mesti kucing ni cakap,
"Minah ni kan dah 2 kali round pusing sana, pusing sini,
 tak reti nak balik ke??!" kekeke




"Ehhh, muke awak macam Babby kte laaaa!!
Mesti awak kenal Babby kitte kannn??!"
Kucing tu buat dono jee.. x(










"Aku tengah sedap-sedap tidur,
suke hati dia je gegarkan sangkar akuu!!" xD
















SERIOUSLY,
RASE MACAM TAK NAK BALIK JE!!! T-T






and..
on my way to car, suddently, terjumpe AIN!!!!!!!
Ya Allahhh, tak sangkanye terjumpe Ainnnnn......!!

Ni Ain..
Kawan masa zaman kanak-kanak ribena saya suatu ketika dulu :P


Dulu pernah sekolah dengan Ain dekat Presint 8..
Tapi masa darjah 6, kami(Ain, Saye, Syazana, Ziana) 
pindah ke sekolah yang berdekatan dengan rumah masing-masing..

dan secara tiba-tiba terjumpe dekat sini..

Rindunyeee zaman sekolah kat Presint 8 dulu! :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.