Thursday, June 26, 2014

HAPPY BIRTHDAY DYANA NAZLIN!!

HAPPY BIRTHDAY DYANA NAZLIN!! ^^


I know you love this cake, so, saya pergi cari flavour cake ni tau! huhu..

Happy Birthday Dyana!! 
Semoga Dyana panjang umur, murah rezeki, berjaya dunia akhirat, dan semoga dapat jodoh yang baik-baik!! Aminnnnnn :)))






Cerita di sebalik cake..
Sebelum ni memang dah plan nak beli cake untuk Dyana(plan sorang-sorang)
I know you love this flavour much!(macadamia secret recipe), 
yang ada jual flavour ni dekat masjid Putrajaya sahaje.. So, maghrib-maghrib tu saya pergi sorang-sorang(Please terharuuu~ haha)


and I asked the sister untuk tulis "HB Dyana".. dan lilin!!


So, terus message Dyana yang saya bawa makanan..
Masa nak balik rumah Desa Palma, Nilai tuu, Dyana cakap dia keluar dengan sepupu dia..
So, saya tunggu sampai Dyana balikkk..

Masa dia masuk je bilik, saya terus keluarkan cake dan suruh dia tunggu kejap, nak pergi dapur nyalakan api jap (sempat lagi kann) hahaha



Muka terharuu..~ hahahahaha



Happy Birthday Dyana Nazlin!! :))
Thanks for being a good friend to me..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.