Saturday, December 28, 2013

DAY 2_ JALAN-JALAN DENGAN DYANA..

The second day(Sabtu), saya dan Dyana pergi Alamanda..


Makan Nando's..



Sebelum decide nak makan kat Nando's, kitaorang round SATU Alamanda nak servay restoran mana yang best! Tengok menu di setiap restoran.. Bajet macam orang buat inspection lah konon.. 

Maklumlaaahh, dua-dua ambil kos makan-makan, so kita cerewet sikit dalam pemilihan menu.. *poyo gile* haha.. 


Kitaorang plan nak makan something yang kitaorang tak pernah makan..
Saya dah pernah makan sebelum ni.. Tapi, Dayana tak pernah makan lagi..
Kiranya ni nak ajak Dyana merasa kononnye..

Ada yang suka, ada yang kurang suka.. Tapi, saya suke gile nando's!
sebab dia ada banyak jenis sauce.. Saya suka gile makan sauce sebab tu saya suka Nando's..


*Siap beli sauce Nando's dekat supermarket kauu*
Dah la sebotol  Rm 10 tak silap.. Nampak tak betapa ku menggemarimu Nando's.. 



After that..

Kitaorang pergi kedai-kedai mainan.. Tu tempat wajib kte pergi everytime pergi mall..
*Please don't laugh* haha..


























NEXT STORY....


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.