Saturday, December 7, 2013

I BOUGHT BARBIE..

Assalamualaikum..

Saya tengah homesick T^T

Huaaaaa Huaaaaaa:'(



Semalam, kawan saya ajak pergi Mesra Mall.. Saya tak fikir panjang, terus cakap saya nak ikut.. sebab saya tak nak layan sangat perasaan homesick saya yang mungkin akan jadi semakin parah ni..


Boleh dikatakan, ni last minute planning.. Terpaksa bersiap sepantas kilat kelam kabut jadinya..
I love last minute planning sometimes & sometimes not..

Tapi, last minute plan yang ni saya suka sbb minggu lepas saya cuti 4 hari! Duduk berkurung dalam bilik, rasa stress sangat.. Bila dapat peluang keluar macam ni, rasa macam orang yang dah lama tak tengok dunia! Haaa, sampai cenggituu kauu.. haha





and..

Jeng Jeng Jenggggg..

I bought a new BARBIE DOLL!! hehe



I named it as Barbie Isabella!
Okay, shake hand, shake hand.. haha


I love it <3 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.