Saturday, December 28, 2013

BAWA DYANA JALAN-JALAN

Esoknya (jumaat),
abang saya yang belajar kat Melaka balik.. Saya ajak dia teman pergi kl.. Dia tunggu kat ktm Serdang.. Dia sampai terus bawa saya dengan Dyana pergi kl..

Sebab dia dah janji nak bawa.. So, dia terpaksa, kena dan patut bawa saya pergi kl.. huhu..



The first destination kteorang pergi, hantar Nixon pergi hospital!
Dia dah lama sakit.. Hopefully, dia cepat sembuh :'(





This is my boyfriend.. Name Nixon..
Saya sangat sayang dia sebab beli dengan first gaji..
Semoga cepat sembuh :)




THE NIGHT STORY..


Malam tu, saya minta abang saya hantarkan saya dengan Dyana pergi jalan-jalan kat sekitar Putrajaya.. Dia tukang hantar je.. 


Nak bawa Dyana pergi tempat-tempat romantik gituuuu~

Kitaorang beli makanan dekat pasar malam then pergi makan kat depan mahkamah..
Ala-ala "candle light dinner" lahhh sangat tuu.. hehe..

Dulu kte selalu datang sini, makan-makan dengan pembantu rumah, tapi sekarang dah jarang..
Cause I don't have friends or really close friends yang suka buat aktiviti ni..
My close friends study jauh.. Dah la cuti tak sama..

Well, sometimes I go alone.. 







Saya cakap dekat Dyana yang saya simpan impian
nak kahwin dekat masjid besi belakang tuuu.. 

In sya Allah 

HAHA :P




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.