Tuesday, March 7, 2017

HAPPY 365 DAYS

ASSALAMUALAIKUM


Ingat lagi tak jejaka tinggi lampai sebelah aku ni? Ehem Ehem. 28 Feb yang lalu genap 365 hari dia muncul dalam hidup aku. Sebagai kawan, sahabat, a brother dan teman gossip gegurls aku. Hihihi. Aipp, tak baik tau bergossip. Bila aku bersedih dan memerlukan teman untuk mendengar dan berbicara, he is one of the right person yang aku selesa untuk bercerita. 


Hari ini juga, 07 March adalah hari jadi si jejaka ini.  HAPPY BIRTHDAY big brother!
Tahun lepas, di tarikh ini juga, aku tak berapa nak wish birthday dia sebab masa tu aku dengan dia masih di peringkat "friendzone". Hahaha. 


Throwback memories.....
Bulan Julai daripada 365 hari tersebut, lebih kurang lima bulan jugaklah aku mengambil masa untuk rasa selesa berkawan dengan si dia. Dia seorang lelaki yang sangat baik dan dia menghormati diri aku. Kte takmau puji lebih-lebih sebab nanti dia perahsantan bila baca blog kte. HewHewHew. Kalau dah jadi suami kte, baru kte puji awk melambung-lambung sampai ke awan k (Puji antara kite2 je ler). Haha.

Semoga Allah permudahkan dan percepatkan urusan jodoh aku dengan dia. Aaminn. I believe the right time will come. I believe Allah planning the best for me. Sabar tau.
Setiap yang Allah takdirkan sesuatu perjalanan hidup itu, pasti terdapat hikmah yang tersembunyi. Bila kita dah jumpa jawapan untuk sesuatu persoalan, pasti membuatkan kita rasa sangat bersyukur dan tersenyum mengenang kisah lalu.




A simple present for my big brada.

Gigih tau aku decorate sendiri wish card ni. Walaupun tak cantik mana. Sobss. 


I hope for the next birthday, for the next year, you will be "somebody" of mine. In sya Allah :)
Semoga Allah permudahkan perjalanan hidup aku. Aaminn. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.