Monday, August 15, 2016

SOMEONE SPECIAL


Assalamualaikum..

Siapakah jejaka hencem dan tampan di sebelah saya ini? *Refer to my "post title" :P*
Puji membodek ni.. HewHewHew~

He's someone special in my life.. A close friend.. Like a brother2 gitu.. An advisor.. A supporter.. Diary.. etc etc etc *boyfwen?* Haaa tadi kita plan nak pergi tempat tu kankan.. *tukar topic* hahaha :P

Dulu aku tak suka dia.. Bukan tak suka kerana benci tau.. Tak suke yang bermaksud belum muncul perasaan sayang.. Lama-Lama tu jadi sukalah pulekkk.. Kahkahkahkahh.. *Berani mati kau buat pengakuan kat sini?* x'DD
Tak tau kenapa aku boleh ngam berkawan dengan si jejaka pemalu tapi mahu ni.. Maybe sebab pemikiran dia yang jauh lebih matang daripada aku kot.. and I feel comfortable with him..
I'm not searching for the perfect guy, I'm searching for someone who are always be there for me.. and I'm searching a father for my children.. Gitu kau.. Romantik tak aku? Hahaha x'D

Satu perkara yang aku belajar dalam hidup adalah jangan terlalu berharap tetapi tak salah kalau kita mengharap.. Seorang sahabat cakap centu kat aku.. Tapi perlu disertakan dengan usaha, doa dan akhir sekali berserah dengan takdir..
Semoga Allah permudahkan urusannya untuk meminangku menjadi bidadari dia sampai syurga.. In sya Allah.. You are always in my doa big brother!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.