Tuesday, August 2, 2016

BABBY TURNED TO 7


Assalamualaikum.. Actually birthday Babby masa bulan 1.. Tapi disebabkan time tu aku dah start class so aku agak busy sikit, so now aku nak cerita balik.. Hehehe..


H A P P Y   B I R T H D A Y   B A B B Y !


Ramai orang tanya aku macam mana dia boleh duduk maintain tegak statik je macam tu? Seriously, aku tak letak apa-apa penahan pun kat belakang dia.. Aku letak kotak kasut suruh dia duduk lagi ada.. Sebab nak bagi dia tinggi sikit.. Kalau tak, tak nampak tangan dia duk atas meja.. Part tu yang comel! Haha.. Nak pulak tu dia duduk atas kotak tu tanpa bergerak.. Babby hanya mampu redha dan pasrah je dapat kakak macam ni xD 



Nampak tak ribbon yang kat penjuru meja tu?
Aku mengaplikasikan balik ilmu cara-cara buat ribbon yang aku belajar time event masa aku dip dulu tu.. haha.. Ribbon yang berwarna tu aku cabut aku punya sepit rambut, aku letak kat situ jadi perhiasan.. Kain tu pula aku guna kain yang nak buat baju kurung aku.. haha.. 

Macam orang takde kerja pun ada kan? 


"Kek lagi...."


"Angah.. Perlu ke Babby pakai rambut ni?"


Enjoy the video on how
Babby blow the candle.. Haha



Back of the scene xD



Semoga Allah panjangkan usia kucingku, Babby.. Aaminn.. 
I love you, Babby <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.