Monday, August 3, 2015

ZHU NI KHAIZAIJIE KUAILE 2015!


Selamat Hari Raya 
Aidilfitri 
2015!



Hai.. Tahun ni aku dan family aku beraya kat KL jekk.. 
Mmmm.. Siapa kata raya kat kl tak best? Best jekk.. Huhu.. 
Lagipun kat kampung Perak (belah mama) sekarang ni pun dah takde siapa dah.. Opah pulak ada kat rumah aku.. So, inilah raya kami! ^^


Duit raya aku tahun ni toksah cite la, jatuh terjunam terus terduduk, terbaring, meniarap!
Sobsss Uwekkkkk!! T^T
Aku dah plan baik punya, siap pasang strategi tau tak T^T, Plan A, Plan B, C, D, E sampai Z semua aku pasang baik punye, tapiiii.. Mmmmm.. Takyah cite lahh, nanti aku sedehhh.. Sobss T^T





Baju raya aku tahun ni warna royal blue.. and adik aku yang berbulu putih tu warna hijo.. 


Cerita baju raya..
4 hari sebelum raya, aku takde lagi baju raya.. Huahuahua.. Aku dah lama tak tempah baju sebab aku suka beli yang dah siap.. Mama aku siap ambil cuti semata-mata nak beli baju raya kteorang adik-beradik.. Tapi, aku lagi sibuk cari baju raya untuk kucing aku, padahal aku sendiri takde baju raya.. Huahua.. Asalnya aku nak beli baju kurung untuk dia, tapi susah sangat nak cari size yang kecik, so, aku pergi pet shop n beli dress untuk dia.. Settled.. Lepas tu baru beli baju raya aku.. Hahahahh..


Finally, Babby dah ada baju rayaaaa!!  







Huaaaa.. Comel gilerr!! x'D






Antara sepupu2 yang paling rapat dengan aku..
Kalau jumpa, tak berhenti dengar cerita aku je, lepas tu dengar cerita diorang pulak.. Dari pagi sampailah malam dan dari malam sampailah ke pagi balik.. Huahuahua..
Aku tak tahu apa yang kteorang borakkan sampai centu sekali.. hahaha..



Tu je lah cerita aku.. 





Hari Raya 2015 story end..

Bye..







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.