Sunday, July 26, 2015

HARI JUBAH_GOT MY DIPLOMA SCROLL! ;)



Alhamdulillah..
Thank you Allah for all your graces! ^^


Alhamdulillah.. 
Berakhirlah sudah penantian 3 tahun aku berada di bumi Dungun.. Tempat aku menuntut ilmu.. Walaupun jauh tapi banyak sangat kenangan manis.. Makin aku mengitung waktu bila laa nak habis, tinggal lagi 5 sem je lagi, 3 sem je lagi, last-last dah habisss.... Sedihnyaa bila nak berpisah dengan kawan-kawan.. Aku dah anggap diorang macam adik-beradik aku sendiri.. Sobsss :'(

Duduk Dungun best sangat!
So, if siapa-siapa yang dapat study kat Dungun, cayelah Dungun best keyhh?! ;)
Enjoy your moment.. Enjoy the nature :)
and
Ignore your "rumah sakit" (homesick) hahaha..

Walaupun aku ni dulu selalu merungut everytime nak kena balik Dungun, tapi, bila cuti sem je aku mesti rindu nak balik Dungun n mulalah text kawan-kawan cakap rinduuu nak pergi cafelah, rindu kfc dungunlah (sebab kfc dungun ni lain daripada yang lain tauuuu:P), rindu van kunyitlah.. hahahahh.. Tapi, sekarang semua tu dah berakhir :')


Cepat sangat masa berlalu kannn..


Aku paling rindu Siti Aishah, Hafizah Nozari, Mira, Nadzhirah, Nad.. 
I miss them very muchhhh!
and of course adik-beradik Dungun aku yang lain jugak :')
Masing-masing dah busy dengan own life.. 


Rindu mak Itti layan kitte! T^T
Dia rajin layan kerenah kite T^T
Mira pun sama T^T
Nadzhirah yang selalu cakap pasal tuceng! Pasal game The Sims! T^T
Nad yang tak habis-habis dengan cerita merepek dia dengan aku-aku sekali masuk merepek! T^T
Rindunyeeeeee T^T

Oohh ada lagi..
Hafizah Nozari dengan mukanya yang takde ekspresi wajah tuuu.. Aku rindu nak tatap wajah ituuu T^T
Huahuahua xD


Semualahh aku rindu :')


Dyana je aku tak rindu sebab hari-hari aku jumpa dia kat palam.. Wekkkk :P 




































Tu je gambar yang aku ada..
*Phone kte rosak.. Habis gambar-gambar konvo kte tauu T^T *
Thank You Dyana bagi kte gambar-gambar ni! I lap yewww :P


and tiqiu Badi' Uzzaman Said An Nursi jugak, dia merungut nak kena send balik
gambar-gambar konvo kte.. Kahkahkah xD
Nasib baik dia simpan lagi.. Huihuihui


Bye Adik-beradik Dungunku :')



Bye memory..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.