Saturday, April 19, 2014

WE MEET HAFIZ HAMIDUN!!!



Okay, nak bagitahu yang kteorang jumpe Hafiz Hamidunnnnn!!!! ;D


Mula-mula budak sebelah saya ni merayu-rayu(ye ke? haha) ajak saya teman dia..
So, disebabkan saya sayang dia, saya pun cakap, yes i do.. haha..


Padahal time malam tu kebetulan ada presentation..


So, sepanjang hari tu budak ni asyik berdoa kalau dia dapat pergi konsert Hafiz Hamidun..
Sian no teman nengok nye..
Tu yang teman nak neman mike.. :P
Padahal, kte pun teringin jugak nak pergi sebenarnye.. hehe


Lepas je habis presentation, tak habis kelas lagi ni,  fiza suruh saya pergi cakap dekat Sir,
"Sir, saya nak minta izin keluar awal sebab nak pergi <majlis> boleh tak?? :/ "
(sambil tu pandang muke fiza) haha..
Sir cakap, "majlis ape?? konsert..??" Kte tersengih jeeeeee..
(Sebenarnye Fiza dengan si Arep yang suruh cakap majlis)


Sir kata, pergi laaaaa..
Yeyyyyyyyyyyyy!! ;DDD


Cik hafizah nozari kte ni excited sangat siap rakam dari awal majlis saaaammpai lah habis majlis!
Hahaha

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.