Saturday, April 19, 2014

JAMES BOND THEME DINNER_LAST SEMESTER :(

Hari tu kan.. hari tu kan..
Kte ada dinner, dinner ni last untuk kami sekawan together gether..
Sedihnye hanya Allah je yang tahu :'(


Sekejap sangat masa berlalu :(
sob.. sob.. sob..


Alhamdulillah, sampai sem 5 kami still kawan rapat :)
Walaupun kadang-kadang ada perselisihan faham tapi kteorang cuba terima perangai kawan masing-masing cause nobody is perfect.


Diorang umpama family :')
Syukur sangat dapat kawan-kawan macam diorang..

One of the reason why I love be in Dungun is cause I have them.. Romantik kann aku.. haha..


Dulu masa mula-mula masuk uitm, abang saya selalu cakap macam ni,
"alaaa, mula-mula je rapat, nanti lama-lama semua dah tunjuk belang, tengok lah mesti berpisah!"


Hemmmm.. Takde punnnn.. haha..
Alhamdulillah..
Mungkin sebab kteorang ada kelas kitchen..
Yup, aktiviti kitchen antara yang merapatkan lagi silaturrahim sebab dalam kelas kitchen baru kte boleh nampak siapa sebenarnya kawan.. huhu..


Tak sabar nak tengok perubahan kawan2.. Nanti ada yang hantar kad undangan laaa..
Hemmmm.. Usually kad kahwin lahhh kan.. haha
Tak sabar nak tengok kawan-kawan ada yang dah jadi mak orang laa, bapak orang laaa..
hahahaha conform wa gelak punye nanti.. hehehe..

Hello syazrin, ko pun same k?!
In sya Allah.. haha..





Satu pantang larang kteorang adalah take2 photo session! Kekeke




This is my sis wawa & aqip..
Aqip jaga hati sis wawa elok-elok tauu.. heee~







Tuuudiaaaa!



 Kisses from the girls.. hahaha..







 Kami anak bomba, mereka anak Nasir ;)





 Yang ni Taufiq..
Dia budak kelas C,D..
Dah sem 5 ni baru kenal macam mana perangai dia..
Rupa-rupanye dia pun masuk air jugak.. haha..




Hazel!
Dulu tak tahu pun Hazel ni pelakon.. 
Dah akhir sem 2 baru tahu sebab tertengok dekat TV.. haha..
Dulu lepas spm jarang tengok tv.. huhu



 Kami makcik makcik Bond.. 




 Yang ni Ong..
Ong ni dah macam abang saya dah.. 
Dia melayan je perangai saya yang macam hape ni.
Sabar ye Ong.. haha..



Time ni semua dah penat dah ni..
Sempat lagi break sekejap ambik gambar.. haha..
Pantang keluar kamera skit, semua berlari.. hahaha..



Yang ni pulak Arep.. 
Arep pun saya dah anggap macam abang saye! hehe..
Saya suka buli dia tapi dia redha je.. hahaha..
Selalunya kalau ada apa-apa masalah, saya selalu cerita kat dia, 
then dia positive kan kte :')
Thank you arep for being such a good friend to me :)
eaa arep..


This is Dyana.. 
Yeahh, classmates cakap kalau ada Rin, Dyana, mulalahhh.. hoho..
Maybe sebab sehati sejiwa kot.. keke




See??!
Ada je tempat persinggahan "take-take photo" xD






Family portrait ;)





Lastly, happy sangat dapat kenal dengan diorang..
Pahit, manis, masam, masin semua ade!

Korang classmates yang paling the best!!
Semoga kte semua berjaya dunia akhirat..

Semoga persahabatan kte kekal sampai bile2! :)

Saya sayang kawan-kawan saya :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.