Friday, September 6, 2013

BYE2 HANIS :)

Assalamualaikum..


Merdeka! Merdeka! Merdeka!


Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan :)


Cuti merdeka yang lepas, saya balik rumah..
Dapat jumpa Hanis lagi sebelum dia pergi sabah..



The story begin..





Saya sampai rumah daripada Terengganu dalam pukul 7 pagi..
Naik bas malam tadi punya.. Dah laa tak cukup tidur, sampai je rumah terus siap-siap nak pergi jumpa Hanis.. Hebat tak?



7.00 a.m  : Sampai rumah..
7.05 a.m  : Hantar adik pergi sekolah.. 7.25 sampai rumah..
                  Lepas tu sempat duduk-duduk je..
8.00 a.m  : Pergi Serdang..
                  Pukul 9 lebih-lebih balik rumah,
                  kemas-kemas bilik sekejap dan terus siap-siap nak pergi ambil Hanis..
10.30 a.m: Pergi pejabat Pos..
12.45 p.m: Urusan pejabat Pos Settled..
1.00 p.m  : Heading to The Mines
5.45 p.m  : Balik dan terus menuju ke Serdang semula nak pergi repair
                  kasut..
6.45 p.m  : Hantar Hanis..
10.30 p.m: Pergi ambil adik dekat rumah mak saudara..
11.30 p.m: Pergi tengok firework dekat PICC(merdeka! merdeka! merdeka!)
                  Terperangkap dalam jem 1 jam lebih..
2.00 a.m   : Kemas bilik sampai pukul 4.30 pagi! (Sebab bersepah
                   sangat!.. Ni mesti kerja budak 3 orang tu.. Erghhhhh!)



So, from the story hebat tak?


Disebabkan "masa itu tersangatlah emas",
banyak lagi benda yang saya boleh buat selain daripada tidur..

Amboooii..
Bila time belajar, tak pulak pegang kata-kata macam ni kann :P




THE MINES STORY

Sampai je kat The Mines,
First sekali cari tempat makan.. Lapar sangat2....
Kteorang makan pizza hut..


Saya ajak Hanis order 1 set pizza untuk 1 meal person..
dengan bangganya saya ajak Hanis order meatball(share) sebab saya rasa saya mampu untuk menghabiskannya..


Ternyata TIDAK..

After that,
kitaorang cari casing phone dan bear sebagai tanda persahabatan kitaorang :)












Good luck Hanis :)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.