Sunday, August 11, 2013

CEREWET??

Am I cerewet??!

Semua orang ada waktu2 cerewet dia.. Bergantung kepada masa dan keadaan sesuatu situasi.. Blaa blaa blaa.. haha..~


Nak diceritakan di suatu peristiwa yang abang saya dan sepupu saya cakap orang perempuan ni cerewet.. Okay, let see the example..

Saya, Along dan dua orang sepupu saya pergi shopping2 untuk barang raya!

Kteorang (me and sepupu ppuan) dah round SATU Sogo tu tau, tapi still tak jumpa pun kasut idaman.. Bukan kat Sogo tu je, ada laa singgah kedai kasut kat tempat lain jugak tp still tak minat.. Bukan tak lawa.. Tapi, isshhh.. Susah lah nak cakap!

Bila kte jumpa kasut yang baik punyer, size habis laahh, takde stock laa..

Then, abang saya bawak pergi Jusco Cheras pun still tak jumpa yang baik punyerr..




Time ni saya asyik kena marah je dengan abang saya sebab tak pandai tengok GPS! huhu..
Mane laa kte tahuuu T^T

Daripada rumah, pergi ambik sepupu dekat Chow Kit, lepas tu pergi UiTM Shah Alam ambik cousin yang sorang lagi tuu, then patah balik pergi KL.. 
Yang jadi mangsa untuk pegang handphone untuk guna GPS conformlah handphone kte.. 

Bila abang saya tanya, dia kata kiri ke kanan??
Huh?? Mmmm.. Ntah! Kiri kot.. ehhhh, kanan kanan!
Mau tak kena marah?? haha..


Okay, berbalik pula cerita kasut..~

Akhirnya...
jeng jeng jengggg..
Jumpa jugak kasut yang menepati citarasaku.. Hik3
dengan bantuan sahabat baikku, Hanis, the only one who knows my taste lah sangat tuu..

Akhirnya, jumpa jugak kat kedai Nichi, Alamanda yang dekat ni..
Pergi jauh-jauh tapi yang dekat ni jugak jumpa.. Adehhhh..

So, from my story.. Am I cerewet?? :?



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.