Friday, February 1, 2013

MY 20th BIRTHDAY

Assalamualaikum :)


24 hb yang lalu adalah birthday sy.. *tepuk tangan, tepuk tangan*


Alhamdulillah, dah hidup di muka bumi Allah ini selama 20 tahun.. Macam tak caye je..
Matang dahhhh, dalam erti kata lain TUA.. Huarrrrrrrrrrrrr T.T


Time birthday sy, sy sambut kat rumah.. Bukan kat kolej.. hehehe *Balik jugak makcik ni* xD
  
So, masa di rumahku, syurgaku, mama ajak makan PIZZA! Favourite gue.. Hohoho.. 

Yang tak syoknya, time tu sy demam..
So, sepanjang sy dan family pergi makan Pizza, time tu jugak lah mama offer shopping kat The Mines.. T.T

*Dah la tengah HOT SALE Raye Cina kot*

Saya membuat pengakuan yang bukan dalam hati sanubariku ini, saya dah tak larat dah untuk meneruskan perjalanan shopping ini (bukan senang gua nak buat pengakuan macam ni) T^T

So, sy hanya mampu meneruskan perjalanan untuk makan je.. 

Tak kisah lahh, yang penting saya happy sebab dapat balik rumah!! HAHAHA.. *Homesick le tuuu)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.